Een condoleance naar uw wens
De Heerlickheijd is een rustige en sfeervolle condoleance locatie in Ermelo, waar op gepaste manier herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd kunnen worden. Wij bieden een intieme gelegenheid met een fijne, ongedwongen sfeer. Aan de hand van uw wens en gedachten rondom de ceremonie en condoleance doen wij een passend voorstel. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u. Neem gerust en geheel vrijblijvend contact op met onze persoonlijke begeleidster Monique Ebbers.
- Persoonlijke begeleiding
- Centrale ligging
- Rustige & bosrijke omgeving
- Vlakbij lokale begraafplaatsen
- Een intieme gelegenheid
- Fijne, ongedwongen sfeer
- Diversiteit aan zalen
- Overnachtingsmogelijkheid
- Gratis parkeergelegenheid
- Sfeervolle locatie
Afscheidsceremonie en condoleance
Uw persoonlijke wensen staan bij ons voorop. Wij bieden een traditionele koffietafel en/of een uitgebreid samenzijn met een aangeklede borrel, belegde broodjes, diverse soepen of bittergarnituur. Wij verzorgen een stijlvolle ruimte in een door u gewenste opstelling. En een tafel voor het tekenen van het condoleanceboek. Wij maken graag een invulling voor u op maat.
Neem contact met ons opZalenoverzicht
Het prachtige ‘Versailles van de Veluwe’ met een diversiteit aan zalen en restaurants maakt de Heerlickheijd tot een unieke & complete locatie in haar soort.
The Marquis
- 300M2
- 200Persons
-
Beautiful chandeliers
Outside terraces
Multifunctional
- Factsheet (pdf)
The Marquis
The Marquis is a beautiful room with it's chandeliers and very suitable for parties, weddings, receptions, congresses and private dinners.
The Library
- 101M2
- 50Persons
-
Unique design
Popular meeting room
Cosy ambiance with charming fire place
- Factsheet (pdf)
The Library
The Library is a unique room and very suitable for a meeting, private dinner or drinks party.
Van den Tweel
- 650M2
- 650Persons
-
Balconies
Flexible set up possibilities
Suitable for car presentations
- Factsheet (pdf)
Van den Tweel
Van den Tweel is our biggest room suitable for up to 650 guests, and suitable for congresses, parties, and receptions.
Markgraaf
- 75M2
- 60Persons
-
Variety of meeting rooms
New projectors (installed: 2020)
Suitable for every budget
- Factsheet (pdf)
Markgraaf
Six meeting rooms in the center of the hotel, which connect to the balconies of our larger conference room. The Markgraaf rooms are very suitable for a meeting, training or workshop.
The Rentmeester
- 70M2
- 50Persons
-
Unique design
Natural light
Variety of lay-out options
- Factsheet (pdf)
The Rentmeester
The Rentmeester has a unique style and is very suitable for a meeting, training or workshop.
Landgraaf
- 240M2
- 230Persons
-
Landgraaf 1 > 80 guests
Landgraaf 2 > 70 guests
Landgraaf 3 > 80 guests
- Factsheet (pdf)
Landgraaf
Three flexible rooms, suitable for congresses, meetings, training and product presentations. It is even possible to drive a car inside.
Burggraaf
- 240M2
- 230Persons
-
Burggraaf 1 > 85 guests
Burggraaf 2 > 70 guests
Burggraaf 3 > 85 guests
- Factsheet (pdf)
Burggraaf
The Burggraaf rooms can be linked together into one large room and are suitable for congresses, meetings, training courses and product presentations.
Bar Down Under
- 165M2
- 120Persons
-
Bowling alleys
Darts
Pool tables
- Factsheet (pdf)
Bar Down Under
Our brand new Bar Down Under is a place to meet and socialise, it is also a place to relax and unwind after a hard days work. Drink, have fun, go bowling.
The Orangerie
- 190M2
- 80Persons
-
Wine cellar for wine tasting
Beautiful ambiance
Bar and kitchen
- Factsheet (pdf)
The Orangerie
The Orangerie is a unique restaurant with its own bar, wine cellar, its private entrance and it has its own kitchen. This makes the restaurant suitable for weddings, birthday parties, private dining and wine tastings.