menu
Condoleance in Ermelo
Vraag een offerte aan

Een condoleance naar uw wens

De Heerlickheijd is een rustige en sfeervolle condoleance locatie in Ermelo, waar op gepaste manier herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd kunnen worden. Wij bieden een intieme gelegenheid met een fijne, ongedwongen sfeer. Aan de hand van uw wens en gedachten rondom de ceremonie en condoleance doen wij een passend voorstel. Wij bespreken graag de mogelijkheden met u. Neem gerust en geheel vrijblijvend contact op met onze persoonlijke begeleidster Monique Ebbers.

  • Persoonlijke begeleiding
  • Centrale ligging
  • Rustige & bosrijke omgeving
  • Vlakbij lokale begraafplaatsen
  • Een intieme gelegenheid
  • Fijne, ongedwongen sfeer
  • Diversiteit aan zalen 
  • Overnachtingsmogelijkheid  
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Sfeervolle locatie
Afscheidsceremonie en condoleance

Afscheidsceremonie en condoleance

Uw persoonlijke wensen staan bij ons voorop. Wij bieden een traditionele koffietafel en/of een uitgebreid samenzijn met een aangeklede borrel, belegde broodjes, diverse soepen of bittergarnituur. Wij verzorgen een stijlvolle ruimte in een door u gewenste opstelling. En een tafel voor het tekenen van het condoleanceboek. Wij maken graag een invulling voor u op maat.

Neem contact met ons op

Zalenoverzicht

Het prachtige ‘Versailles van de Veluwe’ met een diversiteit aan zalen en restaurants maakt de Heerlickheijd tot een unieke & complete locatie in haar soort.

Filter

De Marquis

  • 300M2
  • 200Personen
  • Unique selling point Prachtige kroonluchters
    Unique selling point Buitenterras
    Unique selling point Multifunctioneel
  • Factsheet (pdf)
Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

De Marquis

De Marquis is een prachtige zaal met zijn kroonluchters en zeer geschikt voor feesten, bruiloften, recepties, diner en congressen.

The Library

Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

The Library

The Library is een unieke zaal en zeer geschikt voor een vergadering, besloten diner of borrel.

Markgraaf

Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

Markgraaf

Zes vergaderzalen centraal in het hotel, welke aansluiten op de balkons van onze grote congreszaal. De Markgraaf zalen zijn zeer geschikt voor een vergadering, training of workshop.

Van den Tweel

  • 650M2
  • 650Personen
  • Unique selling point Balkons
    Unique selling point Binnenrijden auto's mogelijk
    Unique selling point Flexibele opstellingen
  • Factsheet (pdf)
Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

Van den Tweel

Van den Tweel is onze grootste zaal tot wel 650 gasten en zeer geschikt voor congressen, feesten en recepties.

De Rentmeester

  • 70M2
  • 50Personen
  • Unique selling point Unieke stijl
    Unique selling point Flexibele zaal
    Unique selling point Opstelling mogelijkheden
  • Factsheet (pdf)
Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

De Rentmeester

De Rentmeesterzaal heeft een unieke stijl en is zeer geschikt voor een vergadering, training of workshop.

Landgraaf

  • 240M2
  • 230Personen
  • Unique selling point Landgraaf 1 > 80 gasten
    Unique selling point Landgraaf 2 > 70 gasten
    Unique selling point Landgraaf 3 > 80 gasten
  • Factsheet (pdf)
Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

Landgraaf

Drie flexibele landgraafzalen welke zeer geschikt zijn voor congressen, vergaderingen, trainingen en productpresentaties. Het is zelfs mogelijk om auto's naar binnen te rijden.

Burggraaf

  • 240M2
  • 230Personen
  • Unique selling point Burggraaf 1 > 85 gasten
    Unique selling point Burggraaf 2 > 70 gasten
    Unique selling point Burggraaf 3 > 85 gasten
  • Factsheet (pdf)
Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

Burggraaf

De Burggraafzalen zijn te koppelen tot één grote zaal en zijn zeer geschikt voor congressen, vergaderingen, trainingen en productpresentaties.

Bar Down Under

Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

Bar Down Under

De sfeervolle Bar Down Under is gelegen naast vier prachtige bowlingbanen. Zeer geschikt voor een groepsuitje, (trouw)feest, verjaardag of personeelsfeest.

De Orangerie

  • 190M2
  • 80Personen
  • Unique selling point Wijnkelder voor wijnproeverij
    Unique selling point Sfeervol
    Unique selling point Bar en keuken
  • Factsheet (pdf)
Vraag informatiepakket aan Vraag rondleiding aan

De Orangerie

De Orangerie is een prachtige restaurantzaal met bar, wijnkelder en een eigen keuken en is zeer geschikt voor een (trouw)feest, verjaardag, personeelsfeest of private dining.