menu

Reserveringsvoorwaarden

Voor alle arrangementen geldt:
Alle prijzen zijn exclusief verblijfstoeslag.
Indien u uw reeds gemaakte reservering wenst te wijzigen, dan behoudt het hotel zich het recht voor wijzigingskosten in rekening te brengen van € 15,00 per gemaakte wijziging.

Goed om te weten:
De arrangementen zijn het gehele jaar geldig m.u.v. feestdagen* en op basis van beschikbaarheid.

*) behalve de specifieke feestdagenarrangementen die zijn wel op de desbetreffende feestdag(en) geldig

Prijs is gebaseerd op basis van 2 personen per hotelkamer, bij bezetting van één persoon op de kamer zal er een toeslag van toepassing zijn á € 40,00 p.p.p.n.

U kunt maximaal 5 kamers o.b.v. een arrangement reserveren. Boven de 5 kamers betreft het een groepsreservering met andere voorwaarden en inhoud, stuur ons in dit geval een e-mail of vul onderstaand contactformulier in.

De vanaf-prijs is gebaseerd op een Comfort Twin kamer, prijzen kunnen per aankomst dag variëren, gebaseerd op beschikbaarheid.

Kinderkorting:
Kinderen van 0 t/m 3 jaar verblijven gratis (indien een extra en/of babybed op de kamer gewenst is worden de kosten van het extra/ babybed berekend). Voor kinderen van 0 t/m 3 jaar zit géén diner inbegrepen. Dit kunt u eventueel optioneel bijboeken in het restaurant.

Kinderen van 4 tot 11 jaar genieten 50% korting bij 2 volwassenen op de kamer (prijs aangegeven per arrangement) mits zij overnachten op de kamer van 2 volbetalende gasten. Indien u het arrangement met kind(eren) wilt reserveren neem dan svp per mail of telefonisch contact met ons op. Indien het arrangement inclusief diner is, krijgen kinderen van 4 tot en met 11 jaar een driegangen kinder keuzemenu.

Upgraden:
Wilt u liever een ander kamertype dan is dat uiteraard mogelijk.

  • Toeslag 'comfort plus' kamer € 10,00 per kamer per nacht
  • Toeslag 'deluxe' kamer € 10,00 per kamer per nacht
  • Toeslag Junior- of Rentmeester suite € 35,00 per kamer per nacht
  • Toeslag Toren suite € 55,00 per kamer per nacht
  • Toeslag Executive- of Baron suite € 75,00 per kamer per nacht
  • Toeslag Bruidssuite € 85,00 per kamer per nacht
  • Toeslag babykamer € 25,00 per nacht

Financieel:
Wij verzoeken u het gehele bedrag bij aankomst te voldoen.

Voorts raden wij u aan gebruik te maken van ons annuleringsfonds, á € 16,50 + € 15,00 administratiekosten**


Parkeerfaciliteiten:
€ 7,50 per dag, maximaal € 36,00 per auto per verblijf
U kunt via onze website met korting vooraf uw parkeerkosten voldoen, waarna u onbeperkt tijdens uw verblijf het parkeerterrein op- en af kunt rijden door middel van uw kenteken registratie. Geef uw kenteken svp op tijdens uw boekingsproces.

Late check-out:

  • € 7,50 per kamer (tot 13.00 uur)
  • € 15,00 per kamer (tot 15.00 uur)
  • € 20,00 per kamer (tot 17.00 uur)
    op basis van beschikbaarheid (bij aankomst kan er bekeken worden of u de kamer op de vertrekdag tot 17.00 uur kunt behouden).

Essentie/preferentietoeslag:
Indien u kamers met gegarandeerde bedindeling en/of ligging wenst bijvoorbeeld kamers naast elkaar, dichtbij nooduitgang, etc. (essentie), kan dit worden gereserveerd voor een toeslag. Vermeld svp de gewenste preferentie en/of essentie bij boeking van uw verblijf en vraag ons naar de mogelijkheden, kosten hiervoor bedragen € 15,00 per kamer per verblijf. NB: De reservering met de essentie aanvraag is pas gegarandeerd na schriftelijke bevestiging vanuit de Heerlickheijd van Ermelo.

Overig:

Voor gezinnen met 3 of meer kinderen hebben wij kamers met tussendeur beschikbaar.

Indien u een extra bijzetbed wilt (voor een 3e persoon op uw kamer) dan geldt voor deze persoon een maximale leeftijd tot 12 jaar. Een bijzetbed voor een volwassene is helaas niet mogelijk.

Bij het inchecken dient een geldig legitimatiebewijs getoond te worden. Inchecken kan alleen vanaf een leeftijd van 21 jaar.
Minderjarige personen dienen altijd te worden vergezeld door een ouder/verzorger (min. 25 jaar oud) per kamer.

Alle arrangementen dienen minimaal 3 dagen voor aankomst geboekt te worden. Per arrangement zijn slechts een beperkt aantal kamers beschikbaar. De arrangementsonderdelen zijn niet onderling en/of tegen contant geld inwisselbaar.

Een zgn. late check-out van uw hotelkamer is aan te vragen op de dag van vertrek en alleen mogelijk indien de hotelbezetting dit – m.n. buiten het seizoen – toelaat. 

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in onze restauratieve ruimtes zoals ontbijtrestaurant, Brasserie en serre/terras

De kamers zijn vanaf 14.00 uur beschikbaar en dienen op de dag van vertrek om 11.00 uur verlaten te zijn. 

Hotelgasten kunnen gratis gebruik maken van het zwembad en de fitness.

Indien gebruik van SPA*** Heerlickheijd niet tijdens uw verblijf is inbegrepen, zie onderstaande mogelijkheden:

***) sauna faciliteiten

Onderstaand de mogelijkheden:

'Vitality stay' 2 uur € 9,95 p.p.p.d.

'Relax stay' dagdeel € 12,95** p.p.p.d. inclusief 1 paar teenslippers en huur handdoekenset p.p.

'Complete stay' gehele dag € 17,95 p.p.p.d. inclusief 1 paar teenslippers, huur badjas en huur handdoekenset p.p.

of € 24,95 onbeperkt voor uw gehele verblijf p.p. inclusief 1 paar teenslippers, huur badjas en huur handdoekenset p.p.

**) Dagdeelverblijf is per dagdeel te boeken/reserveren;

  • van 07:00-12:00 uur of
  • van 12:00-17:00 uur of
  • van 17:00-23:00 uur

 

Op alle reserveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, op verzoek sturen wij u die graag toe. 

(Prijs)wijzigingen onder voorbehoud.

 

**)Voorwaarden deelname annuleringsfonds van de Heerlickheijd van Ermelo:

U maakt uw reservering voor uw verblijf vaak maanden van tevoren. Afhankelijk van het tijdstip voor aankomst kunt u uw reservering kosteloos annuleren (zie onze algemene voorwaarden), maar er kan natuurlijk altijd iets tussen komen, waardoor uw plannen veranderd dienen te worden.

Daarom heeft de Heerlickheijd van Ermelo een annuleringsfonds. Deelname aan dit fonds wordt dan ook dringend geadviseerd. De premie voor het annuleringsfonds "De Heerlickheijd" bedraagt €16,50.

De annuleringsverzekering kan alleen tegelijkertijd met de reservering van de kamer worden afgesloten.

In het geval van deelname aan het annuleringsfonds wordt het risico van annulering van het verblijf financieel volledig afgedekt, voor zover deze annulering ontstaat door:

• overlijden, ernstige ziekte of ongevallenletsel van de verzekerde(n)

• overlijden, ernstige ziekte of ongevallenletsel in de naaste, niet meereizende, familie (1e en 2e graad) van verzekerden

• belangrijke zaakschade door brand, inbraak, explosie, blikseminslag, storm of overstroming bij het bedrijf waar de verzekerde(n) eigenaar van is of werkzaam is, indien de aanwezigheid van de deelnemer dringend noodzakelijk is.

Het annuleringsfonds geeft dekking vanaf de dag van reservering tot aan de dag van aankomst. Annuleringen dienen uitsluitend schriftelijk ingediend te worden, voorzien van een annulerings-verklaring en geldige bewijsstukken (bijvoorbeeld medische verklaring).

Bij annulering vindt geen restitutie plaats van de premie van het annuleringsfonds, terwijl een bedrag van € 15,00 voor administratiekosten wordt ingehouden.

 

Contactformulier

Heeft u nog een vraag? Neem gerust contact op.
Bekijk onze Privacy Policy